مسى 43 - 41 رونالدو، رقابت تنگاتنگ دو ابر ستاره در آستانه ال كلاسيكو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسى 43 - 41 رونالدو، رقابت تنگاتنگ دو ابر ستاره در آستانه ال كلاسيكو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسى 43 - 41 رونالدو، رقابت تنگاتنگ دو ابر ستاره در آستانه ال كلاسيكو

طرفدارى- پرسش در خصوص بهترين بازيكن فوتبال جهان، شكاف بزرگى بين تمامى دوستداران فوتبال در سراسر جهان ايجاد خواهد نمود. بى ترديد كريس رونالدو و ليونل مسى چهره هاى تاثيرگذار جهان فوتبال در سال هاى اخير بوده اند كه نبردى دائمى با يكديگر داشته اند، به طورى كه از سال 2008 هيچ بازيكن ديگرى نتوانسته عنوان برترين بازيكن سال را به جزء اين دو ابر ستاره از آن خود نمايد و حال پيش از ال كلاسيكوى هفته آتى، مسى و رونالدو آمار مشابه اى از خود بر جاى گذاشته اند كه تا كنون بى نظير بوده است.

در رقابت هاى ليگ قهرمانان اين فصل هر دو ابر ستاره هشت گل به ثمر رسانده اند، در رقابت هاى لاليگا آمار گل زنى آنها به عدد سى و دو برای مسی و سی برای رونالدو مى رسد و در رقابت هاى جام حذفى نيز هر كدام سه مرتبه موفق به گل زنى شده اند. به اين ترتيب در مجموع همه رقابت هاى اين فصل، مسی چهل و سه گل و رونالدو چهل و یک  گل در سى و هشت بازى به ثمر رسانده اند كه آمارى كاملا تقریبا مشابه مى باشد.

كريس رونالدو در هفته هاى اخير در رويارويى مقابل الچه براى دويست و نودمين بار براى پادشاهان مادريدى گل زنى نمود و موفق شد ركورد كارلوس گونزالس را از آن خود نمايد، حال تنها آلفردو دى استفانو با 307 گل و رائول با 323 گل در تاريخ باشگاه رئال مادريد پيش روى او قرار گرفته اند. سى امين گل فصل كريس رونالدو نيز گلى بسيار خاص براى وى بود، چون با اين گل اين ابر ستاره پرتغالى توانست به عنوان اولين بازيكن فوتبال در يكى از پنج ليگ برتر اروپايى در پنج فصل متوالى حداقل سى گل به ثمر رساند.

در رقابت هاى ليگ قهرمانان نيز اين گل هاى كريس رونالدو بودند كه رئال مادريد را در بازى مقابل شالكه از فاجعه حذف از ليگ قهرمانان اروپا نجات دادند و هنگامى كه رئال مادريد در بازى مقابل شالكه در مرحله يك هشتم نهايى ليگ قهرمانان اروپا شبى سخت را تجربه مى نمود، كريس رونالدو بعد از زدن گل با استيل خاص خود و ايستادن در كنار پرچم كرنر به خوشحالى و شادمانى پرداخت.

اما اين بار براى همه طرفداران رئال مادريد بعد از صعود به مرحله يك چهارم نهايى ليگ قهرمانان اروپا، ناراحتى بيش از شادى نمايان بود و كسب شكست خانگى 3:4 هم دردناك و هم خوشحال كننده بود. هورست هلدت رئيس باشگاه شالكه بعد از در توصيف ين ديدار تنها ترجيح داد از يك جمله نا تمام استفاده نمايد:"اگر كريس رونالدو بازى نمى كرد...."

با اينكه رونالدو در اين شب منجى رئال مادريد بود، اما عصبانيت اين ابر ستاره در پايان بازى از بين نرفته و همچنان باقى مانده بود و به همين دليل تصميم گرفته بود تا پايان فصل از گفتگو با تمامى رسانه ها خوددارى نمايد و به نوعى مطبوعات را بايكوت كند.

دليل تصميم كريس رونالدو براى بايكوت مطبوعات از نظر او، برخورد نامتعادل خبرنگاران با او بوده است. اخراج رونالدو در بازى مقابل كوردوبا و محروميت دو جلسه اى وى از همراهى رئال مادريد، برگزارى ميهمانى جنجالى به مناسبت تولد سى سالگى رونالدو در شب  شكست سنگين 0:4 در دربى مادريد و ضعيف، خسته و بى تاثير بودن رونالدو  در اين ديدار، بهانه كافى در اختيار مطبوعات اسپانيايى براى انتقاد كردن از عملكرد ين ستاره پرتغالى قرار داده بود. روزنامه Marca در اين مورد نوشت:"كريس رونالدو در بدترين و ضعبف ترين فرم خود بعد از انتقال به رئال مادريد در سال 2009 به سر مى برد."

در اين روزها اما كريس رونالدو دوران افت خود را پشت سر نهاده و در رويارويى مقابل شالكه وى موفق به ثمر رساندن هفتاد و پنجمين گل خود در يكصد و پانزدهمين تجربه خود در ليگ قهرمانان اروپا شده است. وى همچنين با گل هاى خود مقابل شالكه ركورد گل زنى ليونل مسى در ليگ قهرمانان را از آن خود كرده است. اين هفته ليونل مسى در ديدار مقابل منچسترسيتى از اين فرصت برخوردار خواهد بود تا با گل زنى خود كريس رونالدو را به چالش كشاند.

خارق العاده تنها صفتى است كه مى تواند عملكرد ليونل مسى را در ماه هاى اخير توصيف نمايد. در ماه نوامبر مسى در لاليگا تنها هفت گل به ثمر رسانده بود، در حالى كه ركورد رونالدو در اين زمينه در همان زمان به عدد بيست مى رسيد. حال در ماه مارس مسی حتی دو گل بیش از رقیب پرتغالی خود به ثمر رسانده است. در پيروزى 6:1 مقابل رايو والكانو مسى در دوازده ديدار سه گل به ثمر رساند و بيست و چهارمين هت تريك خود در اسپانيا را به ثبت رساند. ركوردى كه تا كنون در اختيار كريس رونالدو بوده است، در پیروزی 2:0 مقابل ایبار از رقابت های این هفته نیز این ابر ستاره آرژانتینی بود که با دو گل خود سه امتیاز حساس را به حساب کاتالان ها واریز نمود.

لوئيز انريكه سرمربى بارسا در خصوص درخشش ستاره آرژانتينى خود معتقد است:"آمارهاى مسى فوق العاده و فرازمينى هستند."، آمار و عملكرد مسى نسبت به فصل گذشته بسيار پيشرفت داشته است، اين ستاره آرژانتينى خود معتقد است:"رسيدن به سطح خوب گذشته، در اين فصل چالشى واقعى براى من بوده است."

در هفته آتى باز هم هيجان دنياى فوتبال به دليل برگزارى ال كلاسيكو به اوج خواهد رسيد، بر خلاف كريس رونالدو كه اين روزها مطبوعات را بايكوت نموده، ليونل مسى اما با كمال ميل در گفتگوهاى مختلف با رسانه ها حضور مى يابد:"خيلى ها مدعى هستند كه ال كلاسيكو ديدار ويژه اى است، اما از لحاظ ما اين ديدار نيز همانند باقى ديدارها است و براى ما تفاوت خاصى ندارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | 11:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.